Schowek Twój schowek jest pusty
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin2

Regulamin

REGULAMIN


WARUNKI OGÓLNE

1. Klient zamawiający towar w sklepie internetowym www.dolehus.pl oświadcza, że zapoznał się i akceptuje treść poniższego regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Niedotrzymanie postanowień Regulaminu oraz złożenie zamówienia budzącego wątpliwości upoważnia sklep
www.dolehus.pl do wstrzymania bądź unieważnienia zamówienia.

 

2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.dolehus.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

 

3.Wszystkie towary przedstawione w naszym sklepie internetowym www.dolehus.pl są fabrycznie nowe, oryginalne, nie posiadają wad fizycznych.

 

4.Wszystkie towary posiadają oryginalną gwarancję oraz instrukcję obsługi producenta. Informacje na temat towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego www.dolehus.pl są zgodne z informacjami producentów. Wszystkie towary dostarczane są z dowodem zakupu (paragon lub faktura wg. życzenia klienta).

 

5.Cena wszystkich produktów sklepu internetowego www.dolehus.pl jest ceną brutto (zawiera podatek VAT), jest wyrażona w PLN. Cena obowiązuje do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.

Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian. Ceny w sklepie internetowym www.dolehus.pl mogą odbiegać od cen w sklepie stacjonarnym Dolehus.

 

6.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez procedury zawarte na stronie sklepu.

Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu wysyłki, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego. Zastrzegamy sobie prawo do przekazywania tych danych przewoźnikowi.

Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Sprzedającego drogą elektroniczną. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.

 

8.Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, w przypadku przedpłaty czekamy na przelew do 5 dni roboczych.

 

9. Po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu klient ma możliwość zamówienia towaru spoza regularnej oferty tj. na specjalne zamówienie.


10. Zabrania się kopiowania, wykorzystania w jakikolwiek sposób elementów znajdujących się na stronie oraz podstronach www.dolehus.pl

 

 

Warunki dostawy

  • Realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

  • Zakupiony towar jest dostarczany pod adres podany w formularzu zamówienia.

  • Na formularzu zamówienia należy określić preferowane godziny dostawy, do których kurier powinien się dostosować

  • Każdy produkt wystawiony w sklepie www.dolehus.pl opatrzony jest informacją o orientacyjnym czasie realizacji zamówienia. Większość towarów wysyłana jest zazwyczaj do 24 godzin od momentu pojawienia się wymaganej kwoty na naszym koncie bankowym.

  • Istnieje również możliwość odbioru osobistego przy uprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu.

  • W sytuacji pojawienia się okoliczności uniemożliwiających czasowo lub całkowicie realizację Państwa zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji poinformujemy Państwa możliwie szybko.

 

Odbiór towaru

  • Prosimy o czytelne podpisywanie listu przewozowego na każdym egzemplarzu (na każdej części oddzielonej perforacją)

  • Należy zawsze sprawdzić towar przy odbiorze, w obecności kuriera. W razie uszkodzonej bądź niekompletnej przesyłki, należy niezwłocznie spisać protokół szkodowy zaopatrzony w podpis kuriera. Brak spisanego protokołu w momencie odebrania sprzętu, oznacza potwierdzenie przez kupującego odpowiedniego stanu i kompletności odebranej przesyłki i zamyka drogę do reklamacji u przewoźnika.

  • Ewentualny brak paragonu, faktury czy gwarancji w przesyłce należy zgłaszać w terminie do 3 dni od dostawy paczki przez kuriera.

  • Nieodebranie paczki przez klienta może wiązać się z dodatkowymi kosztami związanymi z powrotem paczki do nas. Klient zobowiązany jest do zapłaty dodatkowych kosztów przesyłki na nasze konto.

     

Gwarancja i reklamacja

 

  • Gwarancja i sposób jej realizacji jest ustalony przez producenta danego towaru.

  • Wykaz punktów serwisowych jest dostępny na karcie gwarancyjnej załączonej do towaru.

  • Wszelkie naprawy gwarancyjne mogą być wykonywane wyłącznie przez autoryzowane punkty serwisowe.

  • Jakiekolwiek naprawy we własnym zakresie lub użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcją obsługi skutkują utratą gwarancji.

  • Podstawą przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest odesłanie przez kupującego dowodu zakupu, prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej oraz dostarczenie pisma reklamacyjnego zawierającego opis przyczyny reklamacji. Brak wymienionych dokumentów może spowodować odmowę przyjęcia reklamacji.

  • Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt sklepu internetowego www.dolehus.pl nie zostaną przyjęte, o ile nie zostało to wcześniej ustalone.

 

Zwrot towaru bez podania przyczyny

 

  • Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru bez podania przyczyny. Towar powinien być wówczas odesłany w ciągu 14 dni na adres Dolehus, Komorowo 2a, 64-200 Wolsztyn.
    Odstąpienie od umowy nie ma zastosowania dla towarów na zamówienie specjalne (spoza regularnej oferty).

  • W przypadku zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy Sprzedającego listownie lub drogą mailową na adres info.dolehus.pl
     

  • Zwracany towar musi być kompletny, niezniszczony. Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu
  • Koszt zwrotu towaru (przesyłki) ponosi Kupujący. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.

  • Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty.

  • Po otrzymaniu i przyjęciu towaru Sprzedający zwróci Kupującemu koszt towaru.


Przejdź do strony głównej

Super hit

Kontakt

  • DOLEHUS
  • E-mail:info@dolehus.pl
  • Telefon(68) 384 28 08
    +48 603 895 075
    +48 508 260 301
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 9.00 - 13.00
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl